2010. október 4.

Kezdőőődiiik……

Apaaaaa! Kezdődik! Szeptember 13-án túléltem az első tanítási napot a Debreceni Egyetemen. Gyönyörű nap volt. 3 óra tömény fizika egymást követően, majd este 6-tól 8-ig tömény matek. Jó az első matekon nem is voltam ott. Vagyis de, csak kicsit másképp, mint a többiek. Ugyanis ők emlékeztek, hogy nekik az M205-ösben lett volna órájuk és én meg nem. Vagyis emlékeztem, csak én az M203-asra. :) Végülis ott is matek volt, ott is ugyanazt tanultuk, mint a többi matekon, úgyhogy lemaradni nem maradtam le. :) Most hirtelen nem is tudom, hogy hogy mondjam el. Eddig túl sok időm nem volt, meg lehetőségem se, hogy írjak, de most már menni fog. El is kezdem az izgalmas dolgokkal. Például ásvány és kőzettanon 2 hét múlva becsukott szemmel fogjuk az ásványokat/ kőzeteket osztályokba, csoportokba sorolni. Sőt még az ábrájukat is letudjuk majd rajzolni és az ábráról is meg kell tudnunk mondani, hogy mi micsoda. Elég elrettentően hangzik, de nagyon jó. Olyan, mintha építőkockákkal játszanánk egész nap. A legizgalmasabb, ami történt itt, az nem is velem történt. Én csak láttam. :) Reggel kinézek a 4. emeleti koliszobámból és foltokat látok. Dörzsölöm a szemem, hogy hátha eltűnnek, de nem. Felveszem a szemüvegemet, majd újra kinézek az ablakon. Most sem látok sokkal többet, mert a függönytől nem látok. Hát elhúzom a függönyt és vagy 100 hőlégballon díszíti az eget. Hát gyönyörű látvány. Színesebbnél színesebbek. És mint kiderült, Debrecenben rendezték meg a 19. hőlégballon világbajnokságot, úgyhogy én most 8.-áig itt fogok gyönyörködni bennük. :) 

Stitched Panorama

http://debrecen.varosom.hu/portal/program/1181918/19._Holegballon_Vilagbajnoksag
Najó, meg a biológia csodálatos világában is. Pénteken írom az első komolyab ZH-mat. Biológiából. Kb. 150 oldal. Erről valahogy mindig az a vicc jut az eszembe, mikor közvélemény kutatást végeznek a kínai nyelvtanulásról:
Megkérdezik a tanyán élő Józsi bácsit:
- Hát, ha minden időm rá fordítom talán 4-5 év...
Aztán egy egyetemen tanító professzort:
- Véleményem szerint én 1-2 év alatt meg tudnám tanulni!
Majd a főiskolás diákot:
- Szerinted mennyi idő alatt lehet megtanulni kínaiul?
- Miért? Holnap ZH-t írunk?
Szóval egy nap is elég ezek szerint, hogy megtanuljak bármit. :) Ne féljen senki, nem hagyom az utolsó pillanatra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése