2010. szeptember 10.

Visszatekintés....

Kedves Olvasó!


Nem, ez még nem az, amire vársz. Csak egy rövidebb visszatekintő -amit egyben bemelegítésnek is szánok- után kezdem el az igazi történetet.
Nos, hol is kezdjem? Ó, meg is van:
Születtem 1990. július 20-án Édesanyám és Édesapám első gyermekeként. Etyeken nőttem fel, itt jártam óvodába és általános iskolába... Najó...ez elég hivatalosra sikerült. :) Szóval magam mögött tudhatok egy csudajó óvodát, egy szuper általános iskolát és egy fantaszikus gimnáziumot.




Aztán túl vagyok egy érettségin is és egy várakozással teli nyáron. Majd a sok várakozás után minden kiderült és aztán mindenki derült - vagy nem-de megkaptunk a felvételi eredményeket. Így történt, hogy most olyan messzire megyek, olyan sok időre. Én Debrecenben kötöttem ki. A Debreceni Egyetemen fogok földtudományt tanulni és reményeim szerint majd okos leszek és meteorológus, klímakutató. Kinek örömére, kinek sajnálatára, de elmegyek és kicsit felnövök talán. :) Bár senki ne örüljön előre, a vicceimről nem fogok lemondani semmi pénzért sem és nem ígérhetem meg azt sem, hogy megkomolyodok. Az ígérettételről ennyit. Meg bemelegítésnek is. Nehéz lesz megszoknom, hogy ekkora olvasói közönségnek írok majd arról, hogy mi minden történik velem messze. Remélem mindenki jól szórakozik majd! 

1 megjegyzés:

  1. Következő életünkben Disney-hercegnők leszünk.
    Vagy legyünk már ebben az életünkben? <3 szeretlekkk

    VálaszTörlés